Tärkeää tietoa "loppuunmyydyistä" tuotteista
Toimituskäytäntö
TOIMITUSEHDOT
YLEISTÄ
Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt. Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava huoltajan suostumus tilaukseesi.
OSTOSTAVAT JA HINNAT
Verkkokaupasta on mahdollista ostaa tuotteita ostoskoria käyttäen. Kauppa on sitova kun olet lukenut ja hyväksynyt toimitusehdot, tehnyt tilauksen ja saanut tilausvahvistuksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron voimassa olevan arvonlisäverokannan mukaisesti. Pidätämme oikeuden muuttaa hintojamme ilman erillistä ilmoitusta.
MAKSUTAVAT
Verkkokaupassamme on käytössä useita maksutapoja; Shopify Payments, MobilePay, Paytrail maksupalvelu sekä Paypal. Paytrail maksupalvelussa maksaminen onnistuu kotimaisilla verkkopankkitunnuksilla, useimmilla luottokorteilla sekä laskulla tai osamaksulla.
Paypal maksamiseen tarvitset oman Paypal -tilin. Rekisteröityä voit osoitteessa https://www.paypal.com/fi
Maksuliikenteemme on turvallista ja salattua. Emme tallenna maksutietojasi järjestelmäämme.
Maksupalvelutarjoaja Paytrail
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
TILAUSVAHVISTUS
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat meiltä tilausvahvistuksen toimitustiedoissa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus on sitova dokumentti osapuolten (kauppias ja asiakas) välillä. Jos jostain syystä et saa tilauksen tekemisen jälkeen tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen ville.ketonen@animalhouse.me
TILAUKSEN PERUUTUS
Jos haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen ville.ketonen@animalhouse.me ja kerro, että haluat peruuttaa tilauksesi. Noutamatta jätetty lähetys ei ole tilauksen peruutus.
TOIMITUSKULUT
Toimituskulut sisältävät kulut lähettämisestä, tilauksen käsittelystä sekä pakkausmateriaaleista. Perimme toimituskuluja 9.5.2024 alkaen seuraavasti:
6,95€ Postin kautta toimitetuista tilauksista Suomeen. Kotiintoimitus on kalliimpi.
5,95€ alkaen Matkahuollon toimitukset, kotiintoimitus on kalliimpi.
Lisäksi toimitamme tällä hetkellä suurimpaan osaan EU maista. Toimituskulut vaihtelevat maittain.
Tilaukseen lisättävät toimituskulut lasketaan automaattisesti kokonaishintaan ostoskorissa.
Ilmainen toimitus yli 95€ (koskee ainoastaan tilauksia Suomessa, ei koske kotiintoimituksia tai poikkeavia toimitusvalintoja)
TOIMITUSTAVAT
Tilaukset toimitetaan Suomessa Postin, Matkahuollon tai GLS:n lähetyksenä. Asiakas voi valita toimittajan ja toimituksen lähimpänä olevaan toimipisteeseen tai kotiin toimitettuna. Pakettilähetykset kulkeutuvat noudettaviksi 1-3 arkipäivän kuluessa toimituksesta. Toimitamme tilauksia Suomeen, Viroon ja Ruotsiin ja suurimpaan osaan muita EU maita.
Huomioithan, että kuljetusyhtiöt säilyttävät pakettia noutopisteessä 7 vuorokautta. Noutamattoman paketin uudelleen lähetyksestä perimme toimituskulut kuljetuskumppanin kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti lähetystavasta riippuen.
Emme vastaa toimituksiin liittyvistä meistä riippumattomista muutoksista. Kuljetusyritykset voivat ennakolta varoittamatta uudelleenohjata mm. noutopiste paketteja lähimpään seuraavaan noutopisteeseen, mikäli vastaanottajaa lähin on esimerkiksi täynnä.NOUTO PAIKANPÄÄLTÄ
Verkkokaupassa voi valita noutopaikaksi Hämeenlinnan puodin. Verkkokaupan varasto sijaitsee Hämeenlinnassa ja pääsääntöisesti on Hämeenlinnaan tehdyt tilaukset noudettavissa heti tilauksen jälkeen aukiolojen puitteissa osoitteessa Idänpääntie 12, Hämeenlinna. Tampereelle ja Turukuun voi tehdä noutotilauksen käyttämällä Hämeenlinnan tilausmahdollisuutta, tällöin tulee asiakkaan erikseen ottaa yhteyttä Tarotpuotiin tuotteiden siirtoa noutoa varten. Tehdyt noutotilaukset toimitetaan Hämeenlinnasta noin kerran viikossa Turkuun ja Tampereelle, toimituspäivä voi muuttua viikosta riippuen. Nyrkkisääntönä voidaan pitää että alkuviikon tilaukset olisivat viikonloppuna viimeistään noudettavissa.
Tiedustelut tarot@tarotpuoti.fi tai tampere@tarotpuoti.fi
Noudot eivät ole mahdollisia kaikkina päivinä.
TOIMITUSAJAT
Verkkokaupassa myytävät tuotteet löytyvät lähes poikkeuksetta varastostamme. Toimitamme maksetut tilaukset pääsääntöisesti kahden arkipäivän kuluessa maksun vahvistamisesta. Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, tuotteen kohdalla lukee "Loppuunmyyty". Jos kuitenkin tilaat loppunutta tuotetta, ilmoitamme sinulle sähköpostitse tuotteiden vaihdosta.
Mikäli tilatun tuotteen kohdalla on saldovirhe, otamme asiakkaaseen yhteyttä asian selvittämiseksi. Asiakkaan toiveesta voidaan kauppa purkaa ja tässä tilanteessa palautamme koko kauppasumman. Mikäli tilauksessa on toimitettavia tuotteita ei toimituskulua palauteta.
PALAUTUS JA REKLAMOINTI
Kaikissa verkkokaupastamme ostetuissa tuotteissa on postimyyntilain mukainen 14 päivän palautusoikeus käyttämättömälle tuotteelle. Tuote tulee voida palauttaa edelleen myytäväksi. Viallisilla tai postituksessa vahingoittuneilla tuotteilla on myös 14 päivän palautusoikeus. Hyvitämme 100% täysin virheettömät ja avaamattomat myyntikuntoiset tuotteet, asiakas vastaa palautuskustannuksista.
Tuotevalikoimassamme on tuotteita joiden edelleen myyminen täydellä hinnalla ei ole mahdollista mikäli suojamuoveja on poistettu. Näiden tuotteiden (esim. em. tavalla pakatut tarotkortit) osalta asiakas ei ole automaattisesti oikeutettu täyteen hyvitykseen. Monet tuotteistamme ovat asiakkaillemme keräilykohteita, jolloin pienikin virhe pakkauksessa laskee keräilytuotteen arvoa.
PALAUTUSOHJEET
Pakkaa tuotteet hyvin ja liitä mukaan kuitti sekä tilinumerosi, johon hyvitys maksetaan. Hyvitämme tuotteista maksetun hinnan 14 päivän kuluessa ensisijaisesti tilausta tehdessä käytetylle maksutavalle Shopifyn järjestelmän kautta tai vaihtoehtoisesti asiakkaan ilmoittamaan tilinumeroon päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet palautuksen.
Ole ensin myyjään yhteydessä sähköpostilla (ville.ketonen@animalhouse.me) mikäli haluat palauttaa tuotteita. Saat myyjältä tarkemmat toimintaohjeet miten voit palauttaa tuotteita.
TOIMITUSVIRHE
Jos olemme toimittaneet tuotteita joita et ole tilannut, palauta tuote kuten edellä neuvottiin. Korjaamme virheemme viivytyksettä.
MUUTA
Vahvistamalla tilauksesi verkkokaupassamme sitoudut noudattamaan yllä olevia toimitusehtojamme.