Hoppa till innehåll

Land

TOIMITUSEHDOT

YLEISTÄ

Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt. Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava huoltajan suostumus tilaukseesi.



OSTOSTAVAT JA HINNAT

Verkkokaupasta on mahdollista ostaa tuotteita ostoskoria käyttäen. Kauppa on sitova kun olet lukenut ja hyväksynyt toimitusehdot, tehnyt tilauksen ja saanut tilausvahvistuksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron voimassa olevan arvonlisäverokannan mukaisesti. Pidätämme oikeuden muuttaa hintojamme ilman erillistä ilmoitusta.



MAKSUTAVAT

Verkkokaupassamme on käytössä:

Mobile Pay, Apple Pay, PayPal, Amex, MC, Visa, kotimaiset pankkikortit, Paytrail lasku

Paytrail maksupalvelussa maksaminen onnistuu kotimaisilla verkkopankkitunnuksilla, useimmilla luottokorteilla sekä laskulla tai osamaksulla.

Paypal maksamiseen tarvitset oman Paypal -tilin. Rekisteröityä voit osoitteessa https://www.paypal.com/fi

Maksuliikenteemme on turvallista ja salattua. Emme tallenna maksutietojasi järjestelmäämme.

Maksupalvelutarjoaja Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com



TILAUSVAHVISTUS

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat meiltä tilausvahvistuksen toimitustiedoissa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus on sitova dokumentti osapuolten (kauppias ja asiakas) välillä. Jos jostain syystä et saa tilauksen tekemisen jälkeen tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen tarot@tarotpuoti.fi



TILAUKSEN PERUUTUS

Jos haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen tarot@tarotpuoti.fi  ja kerro, että haluat peruuttaa tilauksesi. Noutamatta jätetty lähetys EI ole tilauksen peruutus.

Tilauksen palautus asiakkaan peruessa tilauksen asiakkaan tulee maksaa itse kaikki postikulut, jotka syntyvät tuotteiden palautuksesta. Tarotpuoti ei korvaa kuluja, jotka aiheutuvat tuotteiden palauttamisesta, eikä ole vastuussa kadonneista tai vahingoittuneista paketeista.



TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät kulut lähettämisestä, tilauksen käsittelystä sekä pakkausmateriaaleista. Perimme toimituskuluja 1.3.2022 alkaen seuraavasti:

5,95€ Postin kautta toimitetuista tilauksista Suomeen.

Lisäksi toimitamme tällä hetkellä suurimpaan osaan EU maista. Toimituskulut vaihtelevat maittain.

Tilaukseen lisättävät toimituskulut lasketaan automaattisesti kokonaishintaan ostoskorissa.

Ilmainen toimitus yli 95€ (koskee ainoastaan tilauksia Suomessa)



TOIMITUSTAVAT

Kaikki tilaukset toimitetaan Suomessa Postin postipakettina. Asiakas voi valita toimituksen lähimpänä olevaan toimipisteeseen. Pakettilähetykset kulkeutuvat noudettaviksi n. 1-3 arkipäivän kuluessa toimituksesta. Toimitamme tilauksia Suomeen, Viroon ja Ruotsiin ja suurimpaan osaan muita EU maita.

Huomioithan, että kuljetusyhtiöt säilyttävät pakettia noutopisteessä 7 vuorokautta. Noutamattoman paketin uudelleen lähetyksestä perimme toimituskulut Pakettikauppa.fi kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti lähetystavasta riippuen.

Emme vastaa Postin toimituksiin liittyvistä meistä riippumattomista muutoksista. Posti voi ennakolta varoittamatta uudelleenohjata mm. noutopiste paketteja lähimpään seuraavaan noutopisteeseen, mikäli vastaanottajaa lähin on esimerkiksi täynnä.


NOUTO PAIKANPÄÄLTÄ

Noutaa voi kun olet saanut viestin että tilauksesi on kerätty. Hämeenlinnan pisteestä noutaminen sopii aukioloaikojen puitteissa sen jälkeen kun olet saanut ilmoituksen että tilauksesi on noudettavissa. 

Tampereen pisteeltä noutaminen onnistuu myös, mutta silloin on äärimmäisen tärkeä odottaa että saat vahvistuksen että tilauksesi on noudettavissa. Tilaukset tuodaan Hämeenlinnasta Tampereelle joten on hyvä varata muutama päivä aikaa sille.

Noudot eivät ole mahdollisia kaikkina päivinä.



TOIMITUSAJAT

Verkkokaupassa myytävät tuotteet löytyvät lähes poikkeuksetta varastostamme. Toimitamme maksetut tilaukset pääsääntöisesti kahden-kolmen arkipäivän kuluessa maksun vahvistamisesta. Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, tuotteen kohdalla lukee "Loppuunmyyty". Jos kuitenkin tilaat loppunutta tuotetta, ilmoitamme sinulle sähköpostitse tuotteiden vaihdosta.

Mikäli tilatun tuotteen kohdalla on saldovirhe, otamme asiakkaaseen yhteyttä asian selvittämiseksi. Asiakkaan toiveesta voidaan kauppa purkaa ja tässä tilanteessa palautamme koko kauppasumman. Mikäli tilauksessa on toimitettavia tuotteita ei toimituskulua palauteta.


PALAUTUS JA REKLAMOINTI

Kaikissa verkkokaupastamme ostetuissa tuotteissa on postimyyntilain mukainen 14 päivän palautusoikeus käyttämättömälle tuotteelle. Tuote tulee voida palauttaa edelleen myytäväksi. Viallisilla tai postituksessa vahingoittuneilla tuotteilla on myös 14 päivän palautusoikeus. Hyvitämme 100% täysin virheettömät ja avaamattomat myyntikuntoiset tuotteet, asiakas vastaa palautuskustannuksista. 

Tuotevalikoimassamme on tuotteita joiden edelleen myyminen täydellä hinnalla ei ole mahdollista mikäli suojamuoveja on poistettu. Näiden tuotteiden (esim. em. tavalla pakatut tarotkortit) osalta asiakas ei ole automaattisesti oikeutettu täyteen hyvitykseen. Monet tuotteistamme ovat asiakkaillemme keräilykohteita, jolloin pienikin virhe pakkauksessa laskee keräilytuotteen arvoa. 


PALAUTUSOHJEET

Pakkaa tuotteet hyvin ja liitä mukaan kuitti sekä tilinumerosi, johon hyvitys maksetaan. Hyvitämme tuotteista maksetun hinnan 14 päivän kuluessa ensisijaisesti tilausta tehdessä käytetylle maksutavalle Shopifyn järjestelmän kautta tai vaihtoehtoisesti asiakkaan ilmoittamaan tilinumeroon päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet palautuksen.

Ole ensin myyjään yhteydessä sähköpostilla (tarot@tarotpuoti.fi) mikäli haluat palauttaa tuotteita. Saat myyjältä tarkemmat toimintaohjeet miten voit palauttaa tuotteita.



TOIMITUSVIRHE

Jos olemme toimittaneet tuotteita joita et ole tilannut, palauta tuote kuten edellä neuvottiin. Korjaamme virheemme viivytyksettä.



MUUTA

Vahvistamalla tilauksesi verkkokaupassamme sitoudut noudattamaan yllä olevia toimitusehtojamme.